Define Me

Jika Allah menolong kamu, maka tiada apa yang dapat mengalahkanmu, tetapi jika Allah membiarkan kamu (tidak memberi pertolongan), maka siapa yang dapat menolongmu setelah itu? Karena itu hendaklah pada Allah saja orang-orang mukmin bertawakal 3:160


salam..


sambil belajar pathology, tiba2 ja aku terlintas sesuatu. imaginasi mungkin. tapi aku sengaja coretkan di sini. sebab dah bersawang blog ni.

semua ini hanyalah imaginasi.

aku nak balik malaysia. jadi, tempah la tiket awal2. disebabkan kalau buat berkumpulan tiket jadi murah dan muatan boleh lebih jadi kami seramai 10 orang buat la kumpulan. untuk naik Egypt Air. perancangan amat cantik. tetiba dua tiga minggu sebelum nak bertolak ada dua tiga orang dah menarik diri. katanya nak naik kuwait. lebih murah mungkin. yang anehnya mereka-mereka itu tak siasat betul2 pun kenapa kuwait lebih murah. hanya tulis nama pada satu borang yang tak tahu dari mana sumbernya. dah la naik kuwait pastu ajak orang lain ramai2 naik kuwait jugak dengan memburuk2kan Egypt Air. tak patutkan? biarlah orang lain buat keputusan sendiri. kita kan sama2 nak balik Malaysia. dua2 ada kelebihan dan kekurangan. walaupun Egypt Air tv kecik sikit tapi ok ja kan. mungkin la naik Egypt Air ni sakit belakang sikit sebab tak da transit2 macam Kuwait. sekurang-kurangnya sampai Malaysia cepat sikit. betul tak? jangan la mendoktrinkan fikiran orang lain.

haha.. cuma tu yang nak tulis. ni analogi terhadap krisis yang berlaku dalam diri aku. orang kata aku ni suka simpan perasaan. mungkin betul. tak pandai nak meluahkan rasa hati. jadi ni lah caranya. haha. TIADA maksud lain. wallahu'alam.

6 mEssAge:

kinah..
xpaham..
maksudnye kena nek egypt air lah jugak eh?

xsemestinya kena naik egypt air..
tapi sapa yang nak naik kuwait tu buat la penelitian dulu.. jangan naik kuwait pastu buruk2 kan egypt air.. sedangkan dia tu dulu pernah tulis nama nak naik egypt air..

huhu..

Saya FAHAM!
Dan org lain pun kena memahaminya...InshaAllah...

Krisis umat~(sigh~)

saya cam faham2 ayam jer...
xpe r..anggap saya faham.. :)

apa yg penting adalah 'sonkeisuru' to each other, right??

:)

haha.. apa2 ja lah... ikut la camna nak tafsir...

okey, taon neh nani nek egypt air lagik!


hahaha budak kecikk x pham.

Popular Posts