Define Me

Jika Allah menolong kamu, maka tiada apa yang dapat mengalahkanmu, tetapi jika Allah membiarkan kamu (tidak memberi pertolongan), maka siapa yang dapat menolongmu setelah itu? Karena itu hendaklah pada Allah saja orang-orang mukmin bertawakal 3:160

salam..

tadi ada sembang dengan pak cik aku. dia tau aku suka kucing. so, dia cerita pasal kucing dia untuk bagi aku releks2 time nak exam ni. seronokkan kalau ada kucing sendiri kat sni..



1) ni gambar yang pertama.. di make up oleh anak beliau. (nasib baik kucing ni baik!)


2) ni kucing jenis M.. tengok ada huruf M kat dahi dia..



3) ni pulak jenis british short hair solid (pak cik aku yang bagitau)..



4) ini adalah TAM.. pengarang jantung aku.. dia suka tidor dalam almari ni.. kalau hilang ja mesti ada kat sini..

5) inilah lima bersaudara milik jiran aku..

ada banyak lagi koleksi kucing kesayangan dan gambar. setakat ini dahulu..

selamat study!!
manfaatkan study week nih, tajdid niat~

5 mEssAge:

doraemon?

joker la~

sgt2 cool..

ak sker yg tdo dlm almari tuh.

shumel2...

tapi tak suke gambar 1st..
seram~~

suke kucin keyah yag tido dalam almari tuh..
pelik + cumel
(^^)

bittaufiq imtihan.. insyaAllah

to anwar azhari: mesti la.. hitam itu bergaya..

to saibah: tgk la sapa tuan dia... ha3~

banner 516×75

Popular Posts