Define Me

Jika Allah menolong kamu, maka tiada apa yang dapat mengalahkanmu, tetapi jika Allah membiarkan kamu (tidak memberi pertolongan), maka siapa yang dapat menolongmu setelah itu? Karena itu hendaklah pada Allah saja orang-orang mukmin bertawakal 3:160

salam..

dah hampir 2bln aku kt sni..
amat tipulah klau xrndu kt fmly...
huhu....
status skang amat rindu dgn family......
baru je lepas cakap dengan adik...
dia tengah amik spm... semoga dia berjaya.. insyaallah...
nampak gayanya dia amt rindukan aku..... inah balik ya taun dpn!! hu3...
antara kata2nya yang membuatkan aku amat hiba...
tapi tabahkan hati.....
moga ada hikmahnya....
tengah exam mode skang ni.... ada 4lagi paper midsem yang perlu aku hadapi...
tapi kena ikhlaskan niat aku study... nak jadi seorang doktor yang bukan saja bley rawat penyakit tapi nak jugak rawat rohani.... bley bagi nasihat keagamaan...

xleh dilayan perasaan ni... klau x menjadi2...
sebenarnya ada seoerang kwn baik aku dri skolah menengah baru je wat blog...
aku tengah bagi semangat kat dia... banyk ja ilmu dia.....
kongsi la dengan orang len gak... yang aku tau dulu nak jadi engineer.. tapi skang ni tetiba ja nak jadi doktor... kata nak blajar kat azhar dalam medik.. aku doakan moga cita2 dia tercapai... insyaallah....

semangatlah wahai hati!!!
tuntut ilmu ni memang susah......
tapi Allah tahu apa yang terbaik wat hambaNya....
yakin dan redha dengan ujian dan dugaan...
insyaallah....
klau aku sedih dan rasa nak mengalah, aku suka tengok balik maksud ayat seribu dinar...
semangat balik rasanya.....

semoga aku tabah disini~

seronok ada ramai kawan yang membantu....
aku suka guna istilah 'ukhwah mantap'...
heheee..... sayang kawan2 kat sini terutama yang persediaan ukm....

oklah... setakat ni ja.....
wassalam...

0 mEssAge:

banner 516×75

Popular Posts