Define Me

Jika Allah menolong kamu, maka tiada apa yang dapat mengalahkanmu, tetapi jika Allah membiarkan kamu (tidak memberi pertolongan), maka siapa yang dapat menolongmu setelah itu? Karena itu hendaklah pada Allah saja orang-orang mukmin bertawakal 3:160

cepat benar masa berlalu... amat cepat... begitu cepat... dan semakin cepat....
pejam celik pejam celik dah masuk bulan 12..... bulan keempat aku di sini.....
kesimpulan yang dapat aku lakukan... tahun satu amat tough skali... pada aku... pada orang lain.. ntah la... xtanya la pulak... mungkin sama ja.... adik aku dah 17tahun... pada tanggal 2 hb 12 aritu... sehari lepas abis spm... merdeka sungguh... heheee... aku di sini masih berjuang... masih panjang perjalananku.. tapi aku yakin perjalanan yang panjang tapi pendek... ye la... masa dah semakin cepat berlalu... apa yang dah aku dapat???
hmm... amat banyak yang aku dapat... bumi mesir ini bumi ilmu.... setiap hari pasti ada perkara yang memberi pengajaran padaku..... serius!!
dan di sini... amat banyak majlis ilmu... kelas2 ilmu... cuma bergantung pada diriku...
nak pegi ke x.... xda orang nak paksa aku.... nak ikut antara malaikat ke syaitan.. nafsu ke iman...
cuma setiap kali antara dua jalan itu.. aku harap aku dapt buat keputusan yang terbaik...
di sini juga.. aku dah kenal erti berdikari... dalam segala hal insyaallah... cuma kadang2 perlu jugak berdiri diatas kaki kawan.. he3~
cuma... alhamdulillah.... atas segala nikmat yang aku dapt.... segala pengajaran... segala pengalaman... alhamdulillah.... aku diberi kesedaran lagi... alhamdulillah aku diberi kesempatan lagi....

3 mEssAge:

baru 1st year eh?? takpe2. byk lagi yg perlu dipelajari. anyway, salam aidil adha dari dublin, ireland. jom laa singgah2 my blog kalau rajin

salam..
ya Allah sakinah.. awat x ckp kta ada blog.. haha.. aku x prnh tau pn.. mst mnarik ni.. keep updating ur blog ok..

waalaikumussalam..

thank's jhazkitaro for ur visit..
a'a muda dan mentah lagi dlm bdg perubtn nih..
minx tunjuk ajar..

cmna ang bley jumpa blog aku ni akmal oii..
segan aku..
hehee..
nothing lah...

banner 516×75

Popular Posts