Define Me

Jika Allah menolong kamu, maka tiada apa yang dapat mengalahkanmu, tetapi jika Allah membiarkan kamu (tidak memberi pertolongan), maka siapa yang dapat menolongmu setelah itu? Karena itu hendaklah pada Allah saja orang-orang mukmin bertawakal 3:160




assalamualaikum..


dah lama xmasukkan entry.. tiada idea atau mungkin malas.. entry kali ini juga simple..




1) selamat hari ibu buat makku.. terima kasih kerana sabar dengan karenah anakmu yang nakal ini.. inah doakan mak bahagia di dunia dan akhirat..




2) terima kasih pada megat dan farah atas award yang diberikan.. tapi maaf tak berkesempatan untuk membalas tag.. insyaallah akan diusahakan..




3) dah masuk integrated system.. pharma, anat dan physio.. exam insyaallah 30/5 ni.. doakan aku..




4) dah dapat taarikh pulang ke Malaysia.. insyaallah 4/8.. lambat exam.. jeles kat budak2 cairo yang balik bulan 6.. ada hikmah disebaliknya insyaallah..




5) sekarang dah masuk musim panas.. matahari terik.. kadang2 ada ribut pasir.. tak dapat bayangkan time kemuncak summer nanti..




6) sem ni agak mencabar.. huhu.. mayat tiap2 minggu sampai dah immune.. katak yang gemuk.. huhuu.. semoga aku terus kuat..




7) moga hadirnya aku di sini membawa perubahan terhadap diri aku yang dulu.. aku tak mahu pulang sebagai aku yang dulu.. dan semoga aku diberikan keteguhan hati untuk terus memupuk cinta aku pada yang satu (aku masih tak sempurna mencintai-Mu).. insyaallah..






Meski ku rapuh dalam langkah


Kadang tak setia kepadaMu


Namun cinta dalam jiwa hanyalah padaMu
Maafkanlah bila hati


Tak sempurna mencintaiMu


Dalam dada ku harap hanya diriMu yang bertahta


Detik waktu terus berlalu


Semua berakhir padaMu …




3 mEssAge:

semoga trus kuat
sahabtku cayam...

chaiyok2 ayong (^^,)

doakan org juga kuat...

amin ya rab..

may god bless u~~:)

to nusaibah
tq cebah.. insyaallah kita sama2 kuat..

to k. shasha
syukran jazilan 'ala kulli hal..

banner 516×75

Popular Posts