Define Me

Jika Allah menolong kamu, maka tiada apa yang dapat mengalahkanmu, tetapi jika Allah membiarkan kamu (tidak memberi pertolongan), maka siapa yang dapat menolongmu setelah itu? Karena itu hendaklah pada Allah saja orang-orang mukmin bertawakal 3:160



salam..

entry ini entry emo! (amaran kepada pembaca)..

dah lama aku xhomesick.. tiba-tiba hari ini penyakit tu datang..
maaf pada housemate.. maaf pada feq.. maaf pada manju.. maaf pada asma.. maaf pada saibah..
hari ini emosi amat-amatlah tak stabil.. waktu cakap dalam telefon dengan mak ngan abah pun emosi tak stabil.. rasa cam nak nangis.. tapi tak nak nangis.. nanti mak risau..

baru ja janji ngan diri sendiri.. tahun depan jangan balik.. nak tuntut ilmu banyak2~
huhu.. mampukah menjadi realiti??
tunggu dan lihat...

maaf pada sapa2 yang aku buat muka garang tadi..
maaf kalau aku buat endah tak endah..
aku tak nak ada yang terasa..

maaf kalian semua...

maaf pada housemate sekali lagi.. aku tak pandai nak cerita apa yang aku rasa..
bila korang tanya, aku jawab aku ok.. sebenarnya aku tak ok..
maaf.. berat nak cerita kat orang..
kat sini bley plak?? ntah la.. tulis senang lagi kot...
maaf sekali lagi~

6 mEssAge:

dengan mengingati Allah, hati akan tenang

thanks anas..

hey cayang..

sedih eh??

sabar eh..Semua org ada kt sini..u're not alone..

tahun dpn jom kite balik..hehehehe

thanks ika cayang..
jom mkn2 mlm nih..
hehe..

ouhhh..patot la...
btw, tahniah, dh msuk 20 dh
lawa dh ke?ngahahaha~

to izni~
xmasuk 20 pun lawa tmbah la dah 20..
ngeh3~

Popular Posts