Define Me

Jika Allah menolong kamu, maka tiada apa yang dapat mengalahkanmu, tetapi jika Allah membiarkan kamu (tidak memberi pertolongan), maka siapa yang dapat menolongmu setelah itu? Karena itu hendaklah pada Allah saja orang-orang mukmin bertawakal 3:160

Teratak Iskandar


“Tidak akan berganjak langkah kaki seseorang hamba pada hari pembalasan kelak sehingga mereka ditanya empat soalan iaitu umurnya kemana diperuntukkan,perihal usia mudanya ke mana dihabiskan,hartanya diperoleh dan kemana dibelanjakan, dan ilmunya apakah sudah diamalkan
Riwayat Hadis At-Tarmizi


jadi apa tunggu lagi?? xkan nak guna duit tu untuk makan dengan shopping je?? 30ringgit sebulan pun berkira?? rasa tak da guna?? kalau tak da sapa nak guna. nanti dah ada mesti ramai nampak function dia.. membazir?? xda la.. untuk jangka panjang la.. kalau tiba2 asrama mara kat bawah tu dah penuh dengan kafe kat mana nak buat aktiviti?? kat rumah aku?? xnak lah.. so, jangan persoal banyak2.. jom sokong usul ni!!

tak tau nak calonkan sapa untuk pilihanraya??
jom ikut aku~

1. SALHATUL ASMA BT RUSLAN
2. ISMAH MANSURAH ZAINUDDIN
3. NUR ASILAH BT ABU BAKAR
4. NUR IZYANI BT ROSLEY
5. LINA LIYANA

jom ramai2 wish kat nani hepi besday@ sanah helwah~~
hehe.. nani kan anak ibu~

wallahu'alam~

2 mEssAge:

thanx keynah!!
hahaha..

30 sebulan ke setahun keynah??

setahun la sayang~
hehe..

Popular Posts