Define Me

Jika Allah menolong kamu, maka tiada apa yang dapat mengalahkanmu, tetapi jika Allah membiarkan kamu (tidak memberi pertolongan), maka siapa yang dapat menolongmu setelah itu? Karena itu hendaklah pada Allah saja orang-orang mukmin bertawakal 3:160

assalamualaikum..

dah berakhir dua exam.. cvs dan community medicine~ dah habis usahakan?? so, jom tawakkal.. moga setiap usaha kita diberi ganjaran pahala~

tadi kat kuliah, abu bagitau pasal penamaan calon.. baru aku sedar aku boleh mengundi tahun ni.. haha.. bajet2 pilihanraya besar.. agak besar la jugak.. sebenarnya aku cukup suka pilihanraya ni. kalau kat Malaysia mesti ada penamaan calon. pastu kempen besar-besaran. tapi kat sini xdak lagi kot.



kfc dan rfc dah banyak menyebarkan pengaruh.. biarlah~ aku pun ada calon yang aku nak.. tapi aku nak letak second year banyak2 boleh?? biarlah aku yang nak letak.. kalau ampa nak letak rr sendiri.. ngeh3~

tapi kalau aku syok sendiri calon xda makna jugak.. jom la join aku~ aku akan bagi sebab kenapa aku pilih orang-orang berikut;

1. SALHATUL ASMA BT RUSLAN


ni housemate aku. aku pilih dia sebab nanti dia sibuk, so, selalu xda kat umah.. jadi aku boleh conquer umah.. haha..

taklah.. sebenarnya dia ni TIM. PENGARAH KURSUS IBADAH PESAKIT ISKANDARIAH.. hebatkan?? nampak ja kecik.. tapi hati besar.. ngeh3~

dia ni ajk upi.. tahun lepas banyak gak dia join buat program.. xsilap aku MOTIQES kot.. dekat2 nak exam.. jom namakan dia~

2. ISMAH MANSURAH ZAINUDDIN

ni kawan aku.. merangkap musuh debat.. ngeh3~ dia ni SR yang amat2 berdedikasi.. jumpa doktor sana, doktor sini.. tanya macam2.. penat betul tengok dia.. huhu.. tapi amat DEDIKASI.. semua orang kenal kan dia?? so, watpa aku nak describe lebih2.. ampa semua dah nampak keterampilan dia.. jom namakan beliau!!

3. NUR ASILAH BT ABU BAKAR


ni sapa ek?? PEN. KETUA BATCH taun ni la.. amat senyap kot kalau tgk dari luar.. tapi sebenarnya amat BAIK HATI dan SENANG diajak berbincang.. AJK UPI gak.. aku rasa majoriti akhawat kenal.. rasanya dia ni tempat semua orang cerita masalah.. hehe~
aku nak dia jadi AJKT.. huhu.. jom la namakan NUR ASILAH BINTI ABU BAKAR!!!!!!!!

sapa lagi ek??
huhu.. aku nak 3 ni je kot untuk tahun 2.. kalau tahun yang lain2 tu aku undi berdasarkan populariti..

kalau 4th year..
kak IZYANI BT ROSLEY.. camni ke eja nama dia? kalau silap bgtau ek.. kak yanie amat baik dan berdedikasi.. sapa xknal kan?

kalau 3rd year..
kak LINA LIYANA.. sebab aku selalu amik past year question kat dia.. aku rasa semua orang camtu.. senang nak mintak tolong kan.. jom la amik yang senang kita dampingi..

AKU?? xpayahlah.. haha.. dah cukup tolong k.sarah su.. aku nak terus tolong k.sarah su untuk edarkan AVICENNA dan ODYSSEY..

jom la calonkan diorang.. huuhu.. bagi taun dua naik ramai sket.. kesian 4th year.. dah busy sekarang ni. kita naikkan muka baru agar PERUBATAN tak ketandusan pemimpin.
ni setakat pandangan aku.. kalau ada apa2 nak tambah bagitau la.. ada yang aku terlepas pandang ka.. atau ada calon yang lebih berbakat..

wallahu'alam~

7 mEssAge:

jom sokong keynah!!
haha..

sokong keynah!

calon yg aku nk sgt2 adalah 'ISMAH MANSURAH BINTI ZAINUDIN... nmpk sgt kowt dia punye sifat kepimpinan...

asilah ngan asma' pon sama..jom undi diorang..lalalala~~~~

jom2~
hehe...
kena namakan dulu~

jom kita namakan keynah!!

nk nmekn kinah
xkira!
nk jugakkkkkkk
muahahahaha~

namakan adik rr..
lalala~
ganti k.nawwar..

to dr alex;

hepatomegaly=besar hati
so ni penyakit yg baik ek?
jom sokong~

banner 516×75

Popular Posts