Define Me

Jika Allah menolong kamu, maka tiada apa yang dapat mengalahkanmu, tetapi jika Allah membiarkan kamu (tidak memberi pertolongan), maka siapa yang dapat menolongmu setelah itu? Karena itu hendaklah pada Allah saja orang-orang mukmin bertawakal 3:160

assalamualaikum~

sebenarnya dah lama rasa menyepi dari alam maya nih. hik3~ walaupun rasa macam baru ja update blog. pejam calik dah nak habis sem satu kan?? cepat betul. takut2 nanti pejam celik dah ada dalam kubur (nyesal nanti sebab tak bersedia).

motif pertama tulis blog nih,

pagi tadi asma bangun ajak pegi bengkel grafik designer malam ni kat asrama. anjuran media perubatan aka UPP iskandariah. tetiba ada orang tanya benda apa tu?? hehe. jawapannya sejenis kura2 yang boleh dibela~ jom la tengok cara nak bela kura2. baru tak mati.


lawak je. tapi hati ni kejap nak pegi kejap tak nak. tapi akhirnya macam nak pegi. boleh dapat apa yang aku tak pernah dapat insyaAllah..

lagi satu aku nak memperkenalkan dua orang blogger iaitu cik NANY dan cik YUCIKA.. kenapa? sebab aku rasa nak perkenalkan je la. (ni blog aku so ikut aku la!) hehe.. NANY adalah presiden PBB(pertubuhan blogger2 bersatu, betul ke?).. baru nak wujudkan. boleh kot cadangkan pada cik ASMA yang merangkap UPP sekarang nih. bolehlah persatuan ni tolong promosikan aktiviti bawah PERUBATAN lepas n.


sebenarnya ada satu benda lagi.

aku suka MTC hari tu. jelaskan sekarang pendirian PERUBATAN?? aku harap lepas ni tak dak dah isu2 macam ni. kurangkan KONTROVERSI tingkatkan PRESTASI.

satu lagi aku ada pesanan. kita dah lantik AJKT2 yang kita nak (promote, kempen, fan club,undi dan sebagainya). takkan lepas diorang menang kita lepas tangan pulak? sekarang ni lah masanya kita hulurkan tangan dan ringankan beban AJKT2 yang kita lantik. betul tak? hehe. aku pun sama la. kena tolong rr. so, jom la sama2 tolong.

satu benda lagi..
aku nak doakan bagi abang dengan kakak aku cepat dapat jodoh. takdelah, melawak je. cuma nak tengok abang2 aku dan kakak aku bahagia. ( aku ada 4abg n sorg kakak). so adik yang sorang ni nak cepat menimbang anak saudara. sebab kawan baik aku pun dah bertunang baru2 ni. huhu.
benda baik jangan dilambatkan~ hehe..

so, dah 2010.
so, dah officially walaupun belum birthday aku dah 20. apa la yang best sangat tua nih? bukan tua. matanglah. semoga aku semakin matang.

satu lagi..
aku suka pandangan cikgu ISLAMIC STUDIES mengenai isu penggunaan kalimah ALLAH tu.
tapi pada aku setiap orang ada pandangan tersendiri. so, saling menghormatilah. baru penduduk kampung hidup aman damai dan bahagia hingga ke akhir hayat kan??

jom struggle untuk exam yang akan datang!!

wallahu'alam..

7 mEssAge:

haha...

kehenseman semakin terserlah..

aku tahu nape hang promote blog aku..
sbb aku kata hang ensem dlm post aku tu kn??kn??

terima la hakikat kehenseman hang tu..hahahahahahaha...

hehe..
hensem ek? fikir dlu baru bley terima..
tunggu la final answer ek..

aku promote ang sebab ang pun nsem..

hahaha..xleh blah guna ayat hensem..

nanti jejaka2 yg perasan hensem mrh kt kita ble diorg bc komen2 nih...hahaha..

xpon klu nanay baca nanay pun marah gk..kahkahkahkah....

bagus2 kinah~promot~!

to yucika~
tersedak nany nti..

to asma;

teruskan usaha~ ngeh3~

hoi hoi.
mcm byk je nama ak di sini.
patot ah ak tersedak tadik malam. ceh.
hahaha

haha. ak main2 je ah yg PBB toh.
ang jgn keynah..
neh pertubuhan x lulus neh.
haha~

hehe.

betul la nany..
aku dah usulkan kat asma..
dia cam setuju je..
tggu dan lihat~
ngeh3~

banner 516×75

Popular Posts