Define Me

Jika Allah menolong kamu, maka tiada apa yang dapat mengalahkanmu, tetapi jika Allah membiarkan kamu (tidak memberi pertolongan), maka siapa yang dapat menolongmu setelah itu? Karena itu hendaklah pada Allah saja orang-orang mukmin bertawakal 3:160





aku bahagia.
walaupun aku tidak ada apa yang selalunya orang ada.
walaupun aku sunyi dikala orang lain sibuk dengan hal mereka.
walaupun aku belum pernah merasa apa yang selalunya orang rasa.
aku bahagia begini.

usahlah terlalu berharap pada janji manusia.
serahkan segala-gala pada manusia.
sedangkan hati manusia berbolak-balik.
ada naik dan turunnya.
eloklah serahkan pada Yang Maha Satu.
yang janji-Nya pasti tiba.

aku bahagia di sini.
aku bahagia begini.
aku gembira kerana Engkau ada.

p/s ; selamat datang RAMADHANku. moga menjadi titik tolak pada diriku dalam menjadi hambaNya yang bahagia dalam menunaikan ketaatan~

4 mEssAge:

كن ربانياً ولا تكن رمضانياً

syukran..
(jadilah kita hamba pada Allah bukan hamba pada ramadhan, gitu ke?)

saya sudah jelaskan...(^_^)

syukran~
moga2 sama2 menjadi abid pada Yang Esa..

banner 516×75

Popular Posts