Define Me

Jika Allah menolong kamu, maka tiada apa yang dapat mengalahkanmu, tetapi jika Allah membiarkan kamu (tidak memberi pertolongan), maka siapa yang dapat menolongmu setelah itu? Karena itu hendaklah pada Allah saja orang-orang mukmin bertawakal 3:160



Assalamualaikum.

Kagum melihat semangat rakyat MESIR.
amat kagum.
walaupun bekalan makanan terpaksa dicatu,
walaupun harga barang naik,
walaupun mata wang mesir dah jatuh,
tapi semangat mereka tak pernah luntur.

Takut,
bila dengar bunyi machine gun. depan rumah ja.
yang duduk dalam rumah ni pun dah takut bagai nak rak.
tambah-tambah lah mereka yang terpaksa berdepan.
melihat ahli keluarga ditembak.
melihat rakyat dilanggar kereta kebal.

Ya ALLAH,
kuatkanlah mereka.
kuatkanlah mereka.
kuatkanlah mereka.

4 mEssAge:

kynah..
aku dOakan hg dan yg len suma dl keadaan baek..
InsyaAllah Allah pelihara =)
take care ;)

:)

ang pun sekuat mereka kan..
jga diri..
i'll pray for ur safety~

Alhamdulillah dh selamat smpi...

syukran pada semua yang mendoakan.
Alhamdulillah.

Popular Posts