Define Me

Jika Allah menolong kamu, maka tiada apa yang dapat mengalahkanmu, tetapi jika Allah membiarkan kamu (tidak memberi pertolongan), maka siapa yang dapat menolongmu setelah itu? Karena itu hendaklah pada Allah saja orang-orang mukmin bertawakal 3:160


Assalamualaikum..

Saya suka ambil tahu pasal keadaan negara.
suka tahu perkembangan politik,
suka baca berita mengenai pemimpin, negara..
suka mengkaji..

orang tanya,
macam mana ang boleh minat semua benda ni ah?

Jawapan saya,
saya dah dilatih dari kecik.

Ketika tv, dibanjiri dengan telenovela, drama bersiri, kisah cintan cintun,
abah saya menggalakkan saya tengok berita dunia.
bawa saya ke ceramah-ceramah umum.
latih saya tengok video-video semasa di youtube.

sebab tu, sampai sekarang,
saya masih lagi begitu.
cepat mengantuk kalau tengok movie, drama dan sebagainya.
cuma ada sesetengah genre yang boleh menarik minat :)

Ini kalilah !

0 mEssAge:

banner 516×75

Popular Posts